مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:102017-11-21دانش

ضرورت هماهنگی بیشتر وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری


وزیر علوم بر ضرورت هماهنگی و همگرایی بیشتر میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در توسعه علم و فناوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در نشست با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از معاونان وزارت علوم و معاونت علمی که با هدف تعامل، هم اندیشی و هم افزایی در فعالیت های پژوهشی و فناورانه در محل وزارت علوم برگزار شد، اظهار کرد: باید با تغییر رویه های متعارف آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، به سمت استفاده از رویکردهای نوین و خلاقانه در مقوله آموزش و پژوهش حرکت کنیم.

وی افزود: در این مسیر باید با آسیب شناسی دقیق شرایط موجود در حوزه علم و فناوری کشور به سمت شناسایی مشکلات و معضلات اصلی صنعت و جامعه رفته و با استفاده از روش ها و رویکردهای نوین با همکاری دستگاه های مسئول در جهت حل مشکلات و معضلات کشور و مردم اقدام کنیم.

وزیر علوم بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان کشور اعم از نخبگان فعال در داخل یا خارج از کشور در مجموعه های آموزشی، پژوهشی و فناورانه بویژه شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری تاکید کرد و گفت: باید با ارائه تسهیلات متنوع به نخبگان بویژه نخبگانی که به طور دائم در حال آمد و شد به کشور هستند، زمینه های استفاده افزون تر از قابلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هماهنگی بیشتر وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری

ضرورت هماهنگی بیشتر وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری